23.11.2009

Eyeliner kabusu!

resimler alıntıdır

Nette eyeliner videosu ararken daha kolay bir çözüm buldum sanırım.Sizi bilmiyorum ama ben eyeliner çekemeyenlerdenim. Ya çok kalın oluyor yada yamuk yumuk oluyor. :( 

Geleliiim yöntemimize;

Göz kapağınızı hafif gererek ilk önce göz kalemiyle hat çizmeye başlayın (çok düzgün olmasına hiç gerek yok sadece fırçanın rahat kayması için). sonra dirseğinizi masaya yaslayıp eyeliner fırçanızı hafif eğerek göz pınarına dokundurup sonrasında fırçayı sabit tutarak kafanızı çevirin. Böylece çizgiyi fırçayla değil kafa hareketinizle tamamlamış olursunuz. Taşan yerleri kuruduktan sonra silin. bittiiiii.. :)


Eğer deneyenleriniz olursa eyeliner konusunda yorumlarınızı bekliyorum. :)

5 yorum:

İğne İle İplik dedi ki...

Oooo sen böyle her arkadaşım diyen, dönüp seni kırdığında, kafana takarsan okadar üzülürsün ki.. Boşver de geç Allah'ını seversen..Bi tane canın var;)

Bu arada ben maybelline kullanıyorum, kalın uçlu olan, keçeli kalem gibi olduğu için ucu çok kolay sürülüyo. Deneyebilirsin;)

my makeup story dedi ki...

Artık takmıyorum:)
bu yöntemlemi sürüyosun cnm peki?

papatyaninguncesi dedi ki...

aaaa ben bu yöntemi denicem kesinlikle.şu eyeliner olayını birtürlü yapamıyorum.hatta az önceki denemem hüsranla sonuçlandı :(

my makeup story dedi ki...

elinize bir miktar eyeliner'ı sürüp fırçayla gözünüze sürerseniz daha kolay oluyor..

tubiss dedi ki...

bende en iyilerini kafamı çevirerek yapmıştım :)))

 
©desing by Cansu ASLAN