16 Ocak 2010 Cumartesi

D.I.Y Düğme kutum ve makina ipliklerim.


ps:beyaz kurdelenin ucunu yaktım resmi büyüttüğünüzde görmezden gelin olurmu:(


Benim düğmelerim genelde hep dağınıktır. renk ayrımı yapacak kadar sabrım hiçbirzaman olmaz o yüzdende istediğimi hiç bulamam:) İnşallah siz benim gibi değilsinizdir. eğer öyleyseniz çook güzel bir proje bu tavsiye ederim.. helede düğmelerini poşetlerde saklayanlar için.
Ben bunu nasıl mı yaptım? şöyle;
Bitanemin bana verdiği kutuyu kaplayıp üstünede düğmeleri silikonlayınca ta tata taaammm! işte bu düğme kutusu oluverdi ben çok sevdim kendilerini:)
Diğer makinam için kullandığım iplik kutumun ise üstüne minik porselen bebeklerden yapıştırdım böyle daha bir sempatik durdu:)
tokayı ise yaptığım bantlarımdan esinlenip yaptım. saçımı maşa yaptığımda bu tarz tokaları çok seviyorum iyi oldu:)
bugün kendimi resmen DİY projelerine verdim:) elimi yaktım, üstüme silikon aletini düşündüm ama hala daha hevesim geçmedi:)

2 yorum:

cecilia dedi ki...

güzel yapmışın cnm, düzen ne güzel şey güzel şey düzen :)

my makeup story dedi ki...

sağol seçilcimmmm:)

 
©desing by Cansu ASLAN