30.01.2010

Emeğin değer görmesi çok güzel bir duyguymuş..

blog dünyasına ilk adım attığımda hiç bilmiyordum arkadaşlıklar nasıl oluyor diye. Genellikle bayanların çekememe duygusu ve kıskançlıkları ağır bastığı için pek bayan arkadaşım olacağını sanmıyordum ama öyle olmadı. Gerçekten yazdığım postlarımı yorumsuz bırakmayan bana içtenlikle eşlik eden bikaç arkadaş tanıdım. bunlardan birtaneside sevgili seçildi. bugün sevgilime yaptığım anahtarlık için bloguma girdiğimde çok ama çok güzel bişeyle karşılaştım seçile hediye ettiğim ve benim ilk diktiğim pançomu giyinmişti kendisi. :) çok mutlu etti beni. iyi günlerde kullan tatlım.. görmek için tıııkk
sevgilerimle
öpüldünüz

8 yorum:

angelworkshop dedi ki...

yazdıklarına içtenlikle katılıyorum çok haklısın,insan emeğinin yaptığının değer görmesini istiyor.buarada anahtarlığı çok beğendim.:)))

cecilia dedi ki...

ayy yerim seni cnmm benimm, sende mutlu ettin şimdi beni bu güzel düşüncelerinle. İnan ölesine demiyorum bunu seni tanıdığıma çok memnunum burdan nasıl samimi cana yakın, iyi niyetli biri olduğunu hissedebiliyorum, hem o kadar güzel dikmişsinki ilk çalışman olmasına rağmen gayet hoş olmuştu bayıldımm, iyiki bana yollamışsın cnm benim, küpelerini de takıyorummm biliomusunn sen :)
öptümm şekercimm..
üretmeye devammm..
bende seni keyifle takip etmeye devam edeceğimmm..
sevgilerrr...
:))

my makeup story dedi ki...

angelworkshop; çok güzel bi mutluluk:) teşekkür ederim. yapmayı düşünürseniz anlatımlı olarak bir yazı hazırlayabilirim..

my makeup story dedi ki...

kuzum çoook teşekkkür ediyorum benim hakkımdaki düşüncelerin için:) uğur getirir umarım sana hepsi. mucccccxxx :)

€s®ac@ dedi ki...

canım cok haklısın bu konuda sana katılıyorum ve bu işe ilk girişte yorum gerçekten çok ciddi bir teşvik sogumamak için ben başta samimiyetinden ötürü seni ve diğer birçok blogger arkdsımı pek yorumsuz bırakmamaya caısıyrm bazı özel olanlar var bnm için sen de onlardansın.gayretini bırakma ben hep takipçin olacagım.bugün demoralize edici birşeye rastladım geçenlerde qspa numunelerii hakkında yazı yazmıstım 168 izleyicili bir blog olarak minimum 10 kişinin okuduguna cok eminim yorumsuz bırakılan bir yazıydı sonradan bikaç yazı geldi sizler de kaynagı referans göstererek beni mutlu ettiniz o an yorumsuz kalsa da konum ama gelip konyu bende okyup şıp diye bloguna bnm cümlelerimle acan ve numune geldiğinde yine bnm cümlelerimle ifade eden bir izleyici keşfettim uyardım hiçbir geri dönüş yapmadı artık insanlara ne yazmalıyım bocalıyorum çok da keyif aldıgımı söyleyemem sürekli giyinip çıkarsam hergün yaptıgım makyajı koysam yıkılırdı blogum heralde ama neyse ben kendime hatıra olsun diye yazıyorum.Tembellik edip yorumsuz bırakanlara da sitemkar değilim desem yalan söylemiş olurum sağlık olsun:)

AtolyeKedi dedi ki...

ama şekerim sende çok güzel yapmışsın gerçekten ellerine sağlık

my makeup story dedi ki...

esracım kimse o cidden ayıp etmiş çıkarcı insanları hiç sevmiyorum. Bi teşekkür bile az geliyor. ben o siteyi senn sayende gördüm ve postumdada belittim. Nezakettir bu. 1 dakikanı almaz ama her insan aynı değil dur bak sinirlendim şimdi!!:)

my makeup story dedi ki...

atolye kedicim çok teşekkür ederm sevindim beğendiğinize:)

 
©desing by Cansu ASLAN