27.01.2010

♦ ♠ Fimo Madness ♦ ♠
























Resimler alıntıdır


Fimoyu 10 gün öncesine kadar hiç duymamıştım. nedir ne değildir en ufak bir fikrim yoktu taaaaki hamarat divadaki o cupcake'leri görene kadar. Resmen aşık oldum ya:) burda sormadığım kırtasiye kalmadı. 4 Gündür hala bulamadım:( yarın annemle keşfe çıkıcaz bakalım bulabilcekmiyiz:) ben fimo hamurunu bulup bunları yapana kadar şimdilik bu resimlerle idare edin. Yarından itibaren(İf i can find it) bunların daha çoook yapılışına şahit olacaksınız:) sevgilerimle,
öpüldünüz

8 yorum:

İğne İle İplik dedi ki...

Canımcım ben fimoyla uğraşmayı çok seviyorum, ama itiraf edim biraz vakit alıyor.. Bence alırsan FİMO marka al. Yoksa parçalanma ihtimali var:/ Fimo diğer markalara göre daha zor şekil alıyor ama daha dayanıklı.
( Benim daha önce zuzum kırılmıştı
http://www.igneileiplik.com/2009/10/zuzuma-nazar-degdi.html)

Ben hem eminönünde (üç-er) hem taksimde(mephisto) hemde osmanbeyde (yıldırım) bulabildim. Metrocity (nezih)tede var diye biliyorum. Kolay gelsin;)

my makeup story dedi ki...

teşekkür ederim tatlım dur bakiim zuzuna:) ayyyy pörtlek sevimli şey seni!! çok tatlı olmuş:))

€s®ac@ dedi ki...

aa bnm de fimo askımı kabartın bak şimdi izmirde 1 kırtasiye haricinde hiçbir yerde yok bulamıyorum o da evime uzak 4,5 liraydı fiyatı sen uygun bulursan haberdar et canım :)

my makeup story dedi ki...

esracım ben buldum canım burda 2 ytl'ye ama farklı bi marka fimo değil. burda kolay bulunmuyormuş anca eminönü bakırköyde fln bulunurmuş fimo marka. zaten acemiyim diye 2 ytl'likten 3 renk aldım ihtiyacım olanları. uğur böcüğü ve çilek yapcam ilk işim ondan kırmızı siyah yeşil aldım:) öpüldün tatlım

€s®ac@ dedi ki...

aaa canımm birdaha gidersen sana sipariş verebilir miyim 6 renk istiyorum da bende denemek istiyorum:) Eğer alabilirsen para gönderiyim bana kargolarsın olur mu canım

my makeup story dedi ki...

olur tatlım ama bu cuma yurtdışına çıkıyorum 10 gün yokum döndüğümde alsam uyarmı sana? yada bakarım eğer bu hafta gidebilirsem sana mutlaka haber veririm. öpüldün :)

€s®ac@ dedi ki...

tabii olur şekerim acelesi yok yurtdısından ne sipariş versem acabaa :))))))

my makeup story dedi ki...

:)) bulabilirsem alırım ama eğer istediğin bişe olursa?

 
©desing by Cansu ASLAN