22 Ocak 2010 Cuma

Kadife lacivert şortum..











Bu kış şortlar ve altına çoraplar çok moda. Ben geçen yıldan kullanmaya başlamıştım bu kombini. Benim dolabımda kışa ait kullandığım sadece 1 tane şortum vardı geçen yıldan beri oda annemin eskiden kalma camel marka şortuydu. hiç giyinmemiş gençliğinde birine vericekti ama ben sahiplendim:) Her giyindiğimde çoğu kişi marka soruyor o derece güzel bişey rengi ve modeli:)



Ben kadifeyi pek sevmiyorum nedense yani pek kıyafetlerimde tercih etmiyorum ama kumaşım vardı bende halamın çok eski burda dergilerinden bu modeli buldum ve diktim:) ilk resimde pembe yıldız olan yerlere düğme gelicek ve diğer bacağınada aynı şekilde kat dikilecek. sonra hazııııırrrr:))


3 post öncede bahsettiğim yapılacak şeyler kısmında bu şortumdan bahsediyordum:) salı gününe kadar biticek inşallah diye düşünüyorum sınavlarımdan fırsat bulduğumda:)



sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

 
©desing by Cansu ASLAN