13 Ocak 2010 Çarşamba

kahve-gri-beyaz uyumu (ve sarı- siyah)

Dün bahsettiğim montumun bugün yarısından fazlasını bitirdim sayılır. kol ve yakada tamamlanınca hazır olucak:)


Sadece yaka konusunda kararsızdım sonunda çok daha farklı birşey yaptım buda yakanın son hali:)


(Bu fırfırlı kol resmi alıntıdır)
yaka konusu kapanıncada kol konusunda kararsız kaldım:) resimde görüldüğü şekildemi yapsam yoksa düzmü diye. Sanırım fırfılı tarafım daha ağır basıyor:)
Buda düğmeler;


Bu saten bluzu ise şu postumda anlattığım elbisenin yerine yapmıştım. Resim tam olarak modelini gösteriyormu bilmiyorum.

Resimde görülen ip boyunda kurdele şeklinde bağlanıyor. Ve kesinlikle beyaz pantolonla çok güzel duruyor:)

ps: resimlere(mont için) bakınca sınırım gögüs altında pens'e ihtiyaç var gibi duruyor şimdi farkettim:)

4 yorum:

papatyaninguncesi dedi ki...

Bunlar çok güzel olmuş bayıldım bütün yaptıklarınıza.Ben nezaman böyle diki cem acaba :(

my makeup story dedi ki...

sadece sabır istiyor aslında sonrası geliyor illaki:) bence ilk başta etek dikmekle başlayın en basit o sonra ilerletirsiniz..

papatyaninguncesi dedi ki...

evet bende etekden başladım.bakalım inşallah sıkılıp bırakmam da sizin kadar ilerletirim elimi :)

my makeup story dedi ki...

inşallah:) blogunuza koyun bittikten sonra olurmu?:)

 
©desing by Cansu ASLAN