23 Ocak 2010 Cumartesi

kahverengi damalı etek..


Bunu yapalı 2 yıldan fazla oldu sanırım. Dikmeye ilk başladığımda kuzenimle almıştım kumaşını.. vaaay bee su gibi geçiyor zaman yaşlandım hee:) çooook vasat olmuştu acemi olduğum için.1 kere giyindim sadece sonrada hevesim geçti dolabımın eeen derinliklerinde yerini aldı:) altta beyazlı resim gerçek rengidir. flashlı çekimde etek gri gibi duruyor aslında tam kahvedir kendileri o yüzden koydum ikinci resmi altına..
ps; final sınavlarımın çoğunu başarıyla verdim çok şükür fakat 2 tane hocanın (!) (kendilerine hakaret etmek istemiyorum onlar nekadar haketselerde) vicdansızlığı yüzünden 2 dersten 4 puanla büt'e kaldım. Bu hafta dahiliye ve bakteri çalışacağım için blogumu biraz boşlayabilirim ama lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin..
öpüldünüz

Hiç yorum yok:

 
©desing by Cansu ASLAN