1 Ocak 2010 Cuma

Temizleme jellerim sütlerim ve toniklerim.


Olay temizleme jeli ve toniğini kozmetik mağazasında ki kızın ısrarları sonucu almıştım jel'de ikinciyi bitiriyorum gayet memnun kaldım. Ama tonik olarak innovadan şaşmıyorum o yüzdende 2 aydır hala aynı seviyede duruyor kulanmadığım için yorum yapamayacağım..
nivea visage scrub, kofre ürünü olarak almıştım burun ve yüz için siyah nokta bantlarının yanında veriyorlardı. Nivea cilt ürünü konusunda bana göre gayet iyi ürünler sunuyor. şuana kadar kullandığım tüm ürünlerinden ciddi olarak hoşnut kaldım. tavsiye ederim..
loreal pure zone tonic, Aslında bunu yıkama jeliyle birlikte almıştım ama o jel geçen cuma bitti hemde ikincisi olmasına rağmen:) Resimdeki tonik ise alkollü olduğu için pek sık kullanmıyorum.
Avon ve loreal göz ve yüz temizleme sütü, bunlardan sadece avonu gözüm için kullanıyorum loreal'i ise ağır yaptığım makyajlarımdan sonra kullanıyorum.
innova tonic, İşte buna tek kelimeyle bayılıyoruuumm:) bu markanın bide temizleme jeli vardı fakat bulamadım sanırım sapancada unuttum.. Neyse gerçekten cilt tipime en iyi giden ürün bu. şiddddetle tavsiye edebilirim:) zaten resimden de şişenin dibini gördüğümü anlayabiliriniz:)

2 yorum:

€s®ac@ dedi ki...

şeker hamurundan kurabiyemi yaptım bileeeeeeeeeee:))

bloga koydum muck

my makeup story dedi ki...

baktım bloguna tatlım inanılmaz beğendim:) şeker hamuru çok illah ettirici bişeymiş dimi:) muccuk

 
©desing by Cansu ASLAN