28 Şubat 2010 Pazar

Bir dikiş projesi daha;

Eskilerden kalma yarım kol bir gömleğim vardı. açıkçası pek yıldızım barışmamıştı bende değişik şekilde kombinlemeye çalıştım gene hoşuma gitmedi en sonunda ondan bir elbise oluşturmaya karar verdim Resim azcık yamuk çıktı gibi ama mankenimin üstüne giydirirken azcık cebelleştim :)




Lacivert bir kumaşım vardı biraz uğraştım ve bu sonuç ortaya çıktı bu sabah:) kemeri canım sevgilim teee uzaklardan bana hediye almıştı. Gömleğimin rengi gri. Sizi bilmem ama 1 saatte yaptığım bu elbisem bence güzel durdu gibi:) Ortası gümüş kemer alana kadar böyle kombineyerek kullanacağım.

Sizce nasıl olmuş?:)

4 yorum:

İğne İle İplik dedi ki...

wouw harika olmuş, yapıldığı süre değil etkisi önemli.. Bayıldım:)

my makeup story dedi ki...

iğne iplikcim çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim

cicibebe dedi ki...

aa çok hoş olmuş :) ben de gecen yaz kullanmadıgım bir kot etegimi normal kolsuz bir tişörte aynı bu şekilde birleştirttim anneme şimdi elbisemi çok severek giyiyorum :)

my makeup story dedi ki...

güle güle kullan tatlım sende

 
©desing by Cansu ASLAN