27.02.2010

DiY; Fiyonk kolye (step by step)



Gene döndüüümm:) çok boşlamıştım blogumu ama güzel bi anlatımla daha burdayım:) Bu aralar bir çok yerde bu kolyelerden gördüm ve her baktığımda da içim gitti resmen:)
bugün biraz boş vaktim vardı bende bunu yaptım. Yapmak isteyenler içinde adım adım anlattım umarım yardımcı olabilirim. Ben kurdelelerden yaptığım için kumaşlarda olduğu kadar geniş bi renk seçim imkanım olmadı. Krem-siyah yaptım. Siz isteğinize göre seçebilirsiniz. Resimler herşeyi anlatyor o yüzden fazla açıklama yapmayacağım. ohh bee özlemişim valla diy projelerimi:)







(bu elbisemi hatırladınız mı? Benim tasarmımdı:))



Son olarak hangi renk boncukla fiyongumun etrafına çerçeve yapiim diye kararsız kaldım. Sizce hangisi daha güzel durur? altın rengi-kahverengi-krem?

11 yorum:

cicibebe dedi ki...

krem krem bence evet evet :)

my makeup story dedi ki...

hehe:)

cecilia dedi ki...

oy bebeimm bayılıyorum senin diy projelerine hem resimlerle tek tel anlatiosun hem değişik geliyor kendine özgü yanii, ama sence ben bunu becerebilirmiyim :) denicemm ;)

my makeup story dedi ki...

seçilcim çook kolay tatlım bence hemen dene çok eğlenceksin yaparken:) takıldığın yerde sor bana yardımcı olmaya çalışiim:)

AtolyeKedi dedi ki...

Tatlım benim fikrim altın rengi. nedeninide figongun daha belirgin olur diye düşündüm canım nacizane fikrim. sevgilerimle

redcrayon dedi ki...

İnanamıyorum!!!!
Süper bir şey bu en kısa zamanda ben de yapıcaaam..
Ellerine sağlık (:

€s®ac@ dedi ki...

cicimm zincirin renginde olanı seç dore sanırım ona uygun olsun boncukların ellerine gönlüne sağlık ...

my makeup story dedi ki...

kızlar bencede altın rengi daha şık olucak gibi. katılıyorum size:)

caprice dedi ki...

dore tabiki :)

my makeup story dedi ki...

bende aynı görüşteyim:)

ismihan dedi ki...

merhabalar kolyeniz çok güzel olmuş içinde fiyonk olan herşey güzeldir:)) benim bloguma da beklerim:)

 
©desing by Cansu ASLAN