23.03.2010

Dikişler Başladı; Chapter:2

elimde kalıp olmadan sadece bakarak bi kumaşı kesmek ve dikmek zor iş.. Bende bugün bunu başardım çok şükür..

modelin iskelet hali bu.. ama sıkıldım yarın akşama devam edeceğim.. zaten çok az bir işlemi kaldı. Şimdi ders çalışmam lazım..
öpüldünüzzzz,

2 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Bence çok önemli bir iş başarmışsın kalıpsız falan süper vallahi. Ellerine sağlık. Bitmiş halini merakla bekliyorum

my makeup story dedi ki...

zor oldu ama başardım. Yarın akşam eklerim herhalde bitmiş halini atolye kedicim..

 
©desing by Cansu ASLAN