31.03.2010

Diy proje; Kapitone çanta diktim:)

chanel çanta modelleri beni hep cezbetimiştir. Bugün size daha önce bahsettiğim çantamı dikebildim..
Çok aceleci olduğum için daha bitmeden resmini çektim:) ütüsü ve düğmesi eksik çekildi resim daha düğme kousunda karar veremediğim için size danışmak istedim..
      Sizce nasıl bir düğme modeli denemeliyim?
İlk çanta dikimimdi bu.. Hazır kapitone kullandım ben eee malum vize dönemi fazla uğraştırcak işlerle oyalanmıyorum:) resimde hem flashın azizliğinden hemde ütüsüz olmasından azcık buruşuk çıktı ama çok yorulduğum için artık yarın yapıcam ütü işini.. kemerim ve çantamla kombinimi daha sonra sizlerle paylaşırım:)
  
Beğendiniz mi?

13 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

aaa çok güzel olmuşş ellerine sağlık valla güle güle kullan:)

My Makeup Story dedi ki...

sağol zeynepcim.. :)

AtolyeKedi dedi ki...

Tatlım beğenmek ne demek bayıldım. Ellerine sağlık.Ne kadar beceriklisin ya vallahi hayran oldum.

My Makeup Story dedi ki...

çok sevindim:) teşekkür ediyorummmm:)

canan dedi ki...

ben çok beğendim, ütüden sonraki halinide merak ettim, güzel günlerde kullan.

My Makeup Story dedi ki...

canan; beğenmenize sevindim. teşekkür ederim..

*♥*ÖzLeMe DaiR*♥* dedi ki...

çok güzel olmuş =) düğme koymasan içinden çıt çıt gibi bişe koysan böyle güzel duruyor =)

Sevgi Sevdalısı dedi ki...

Chanel çantaların sportif hali gibi olmuş (: Ellerinize sağlık (:

My Makeup Story dedi ki...

özlemcim fikrine uyucam sanırım:)
sevgi sevdalısı; teşekkür ederim:)

MissEinstein ღ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ dedi ki...

tutmayın cansumuuuuuuuuuu maşallahh sen bu gidişle çeyizini bile tamam etmişsindir :)

My Makeup Story dedi ki...

nerdeeeeee:) dolabım hep diktiklerimle dolu ama çeyiz diince kendime güvenemiyorum:)

modadanhaberinolsun dedi ki...

Yaaa nolur yapımını anlatırmısın?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

merhaba.. Yeni bir sipariş aldığım yada kendime yapıcağım zaman adım adım çekerim resmini..

 
©desing by Cansu ASLAN