14.03.2010

DIY proje ; kokoş eldiven


Dün evde olmadığım için haftasonumu pek dolu geçiremedim. Aslında dikmeyi planladığım çok şey vardı. Bikaçtanesini yaptım gerçi. Pasajıma eklediğim herşeyi bu sabahtan yaptım. yetmedi bide bu proje çıktı ortaya:)


Bebek eli broşumu yaptıktan sonra artan kumaştan kendime eldiven yaptım. kurdeleyle de uçlarına sıra geçtim. daha ütülemeden resmini çektiğim için belki bazı yerleri düz durmuyordur. Ben çooook beğendim:) Sizde beğendiniz mi? :)
herkese iyi pazarlar..

9 yorum:

kutsal hatun dedi ki...

super bisi bu canim.Begenmek ne kelime bayildim resmen.Gule gule kullan.

my makeup story dedi ki...

teşekkür ederiiimmm:)

cicibebe dedi ki...

bayıldımmmmmmm! çok şık olmuş gercekten cnm ellerine saglık :)

my makeup story dedi ki...

cicibebecim sağol tatlım:)

chéri dedi ki...

Kuzenim benim yerim senin eldivenlerini:D

AtolyeKedi dedi ki...

Canım çok hoş olmuş, ellerine sağlık

my makeup story dedi ki...

nası mutlu oldum anlatamam seninle karşılaştığıma kuzenciim yaa:)
atolye kedicim; beğenmene çok sevindim:)

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Çoookk güzel olmuş.
Marifetlisiniz hemde çookk.
Sevgiler

my makeup story dedi ki...

bunları duymak çok güzel teşekkür ederim..

 
©desing by Cansu ASLAN