23.03.2010

Dolgu Kek-(Pasta) yaptııımmmm:)

Bugün canım tatlı isteyince mutfağa girip hamarat bi kız oldum:)

önce keki yaptım

(azcuuk etrafı batırdım ama olsun o kadar deeemi?:)

sonra kremasını;

(ben tarifteki hindistan cevizi yerine boool limon kabuğu rendesi koydum)

sonraaa keki 2'ye bölüp kabın tabanına yerleştirdim (ama mutlaka streçle serin siz)






içine boool kremayı döktüm




ve dışarda kalan keklede üstünü kapattım..



şimdi kendileri buzdolabında dinleniyolar bakalım son hali nasıl olacak?:)



isteyen olursa tarif için ben yeşilkivi'yi tecih ettim.. Son zamanlarda tarifleri damak tadıma çok uyuyor çünkü..





haydi bakaaaalllııımmmm;

Bon appetit tout le monde... :))

2 yorum:

cecilia dedi ki...

ama merak ettim son halinii cansucumm :) ellerine sağlık böle bile nefis görünüyo gerçi..

my makeup story dedi ki...

tesekkùr ederm tatlim.. :)

 
©desing by Cansu ASLAN