14.03.2010

Kolye mimim:)

Benim şeker gibi blog arkadaşım seçilcim ve yeni tanıştığım mysterycim beni mimlemişşş. hayydi bakaaalımm buyrun kolyelerime;


ilk resimdeki sol baştan 1. 2. ve 5.'yi ben yaptım:) seçilin mimini görünce hemen o kolye yumağından düzgünce ayırabildiklerimi ayırdım geriye kalanlar hala karmakarışık duruyolar valla:)
diğer resime geldiğimizde o 2. sarı renkli olan annemin gençliğinden kalmadır. Gençkızken teee o zamanlar işe giderken almış benden yaşlı yani o kolye:)

bunlar son 3 aydaki kullandığım kolye uçlarım..
veee geldiik en değerlimee;

Bunuda malumunuz:) sevgilim 14 şubat 2007 yılında almıştı. o günden buyana çok nadirdir boynumdan çıktığı. En değerli kolyemdir.
haydiiii bakallııımmm sizlerinde kolyelerini görelim;
sayın zleyhaa'cım
sayın atolye kedi'cime

11 yorum:

cecilia dedi ki...

hepsi çok güzeller şekercim çok beğendim hele annenin gençliğinden kalma olan ne değerlidir şimdi dimi ve tabi sondaki sevdiceğin aldığı, hepsini iyi günlerde tak cansuşum :)

my makeup story dedi ki...

teşekkür ederim seçilcimm:)

kutsal hatun dedi ki...

Valla bende en cok annenin gancliginden kalma olan kolyeyi begendim maasallah zevkliymis :)

my makeup story dedi ki...

onu nasıl özenle temizliyorum biliyomusun kararmasın diye:) çok severek taktığım bi kolye:)

Mystery dedi ki...

kolye bolluğuna gel yalnız süpermiş hepsi :) ama ben de mimlemiştim seni yaaaaaa :)) o yüzden üstüme alınıyorum teşekkür ederim post için :))

my makeup story dedi ki...

aaa:(( valla görmedim tatlım ya:( dur hemen düzeltiyorum kusura bakma..

Mystery dedi ki...

önemli değil tabi ki ben gör diye yazmıştım zaten :)

AtolyeKedi dedi ki...

Canım çok güzelmiş kolyelerin, çok beğendim.Çok teşekkür ederim tatlım hemen yarın kolyelerimi gün ışığında çekip yayınlayacağım.

my makeup story dedi ki...

merakla bekliyorum tatlım:)

Züleyhaaa dedi ki...

Canım teşekkürler mim için 2gün içerisinde koyuyorum bloğuma mucukk mucukk:)

my makeup story dedi ki...

bekliyorum tatlım:)

 
©desing by Cansu ASLAN