18.03.2010

Şehitlerimize.. Okuyun!


Ne yazılabilir ki.. Kelimeler boğazıma takılıp duruyor.. yaklaşık 214.000 Şehit ve gazi. Hepsi gencecik daha mezun olmamış çocuklar.

neden?

Sırf biz ülkemizi koruyalım. Bugünlere gelelim. topraklarımızı ve bizi sömüren insanlara izin vermeyelim diye ÖLECEKLERİNİ bildikleri halde koşa koşa gittiler. Onlarca okul mezun bile veremedi o yıl.

Peki şimdi biz napıyoruz?

ülkemizi o kadar berbat hale getirmeye çalışıyoruz ki. Kendi ürettiğimiz şeyleri bile özelleştirip yabancılara satıyoruz! orda bizim için vatanı için can vemiş yüzbinlerce çocuğun kanlarını hiçe sayıp ülkemizi satmaya çalışıyoruz.

çarşafmış, içkiymiş,türbanmış...... Anca bunlarla uğraşıp gerçekleri görmez olduk!

Uyan türkiye uyan!!!

ülkende herşey özelleşiyor. herşey yabancıların oluyor. Yarın bigün SENDE yabancı olacaksın bu ülkeye!

UYAN!

Bak çanakkalede şehitlerimiz boşuna yatmıyor. Bırak örümcek kafalı olmayı! Bırak saçmasapan hurafeleri! bırak yobazlaşmayı! bırak açık-kapalı ayrımını!

Önce ülkene sahip çık.

Önce vatanını koru!

bu ülke varolmadığında Sende bir HİÇSİN unutma!


4 yorum:

Mystery dedi ki...

şiddetle katılıyorum!

my makeup story dedi ki...

katılmana sevindim tatlım..

AtolyeKedi dedi ki...

Bu gün 'çanakkale içinde aynalı çarşı ' şarkısıyla uyandım,zırıl zırıl ağladım,hep ağlarım zaten. Yazdıklarına çok katılıyorum. Benim gibi düşünenler olduğunu bilmek güzel ama ne yazıkki bir avuç insanla bir şey yapılamıyor. Çevremizdekilere anlatıp onlarla konuşup elimden geldiğince bir şeyler yapıyorum ama daha güçlü ve köklü çözümler, yeni güvenilir alternatifler gelmeli...

my makeup story dedi ki...

Atolye krdicim; sana katılıyorum. Ama insanların beyinleri öyle yıkanmışki görmüyolar etrafında olaları. Ben Bu konuda susmayacağım. elbet herkes görücek olanları.

 
©desing by Cansu ASLAN