7.04.2010

sevgilimle eğlenceli bir gün:)

Bugün belkide uzun zamandır yapamadığımız herşeyi yaptık nerdeyse.. Ortaköy-beşiktaş-taksim-galata-eminönü.. heryeri dolaştık. tıka basa yemek yedik. Alışveriş yaptık. süs boncuklar aldık:) o kadar mutlu bi gündü ki.. her yerde bol bol resim çektirdim offff cansuuuu ama çok çektim diye mızmızlanan bitanemi dinlemeden her pozu verdim:) sonra taksim terkos pasajından tam zevkime hitap eden vogue tshirtü gödüm! ama bana uygun bedenini bulamadık. Ben çok istedim diye o koca yığından binlerce tshirt içinden sonunda nihayet aşkitom buldu veeeeee bana hediye aldı:) bu kadar mutlu olacağımı inanın tahmin etmemiştim:)
şimdilik bu resimler galata kulesinden;
 ps; çantamı hatırladınız mı:) diktiğim kapitone:) resimden önce çantayı çekiştirdiğimiz için yamuk çıkmış:) inanılmaz memnunum çok kullanışlı olmuş:)

7 yorum:

MissEinstein ღ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ dedi ki...

Sevgilimi koluma takarım bebek te 3-5 tur atarım olmuş bugün ha :)

Ayıca burası cok soguk ve yagıslı sen donmadın mı öyle yavrukuş

My Makeup Story dedi ki...

montum erkek arkadaşımdaydı hayatım o tuttu resim çekilirken çıkardım üstümü.. sahil taraflarında dondummmmm ama taksimde öyle çok üşümedim canım..

ecce dedi ki...

sefanız olsun, gezin tozun (:

xoxo

cecilia dedi ki...

ayy aynı bizz :) bizde genelde bu şekiliz bunları yaparız da:) ohh benim yerime de gez cnm haftaiçi malumm gezemioruz biz :)

enk dedi ki...

ne guzel bigun olmus ...yine senin sevgilin iyiymis benim nisanlim gicik yaa hic resim cekmiyor cektirmiyoda :))

designbymeray dedi ki...

EMİNÖNÜNDE BONCUKÇU VE KUMAŞ İÇİN VEREBİLECEĞİN İİİ BR ADRES VARMI?BEN Bİ ANKARALI OLARAK LAZIMDA....:))

My Makeup Story dedi ki...

ecce,:))
ceci;sınavlardan bizde anca vakit buluyoruz tatlım ya..
enk; benimkide 1 saniye çekip 1 saat off diyo zaten:)
meray; biz marpççular han'dan boncuk aldık ama kumaş konusunda hiiiç bir fikrim yok:(

 
©desing by Cansu ASLAN