29.05.2010

Betüşümden gelen hediyelerim:)


Bu blogda sık sık adını duyacağınız biridir sevgili kuzenimin eşi.. kendi kuzenimden farklı görmüyorum. o kadar seviyorum ki kendisini anlatamam! (aman nazar değmesin!:))
ne zaman bize gelse yada ne zaman ben olara gitsem mutlaka birşeyler alıp veririz birbirimize.. her malzemem bittiğinde koşup alır hediye eder bana.:) dünde aynen böyle oldu.. burda  hatırlarsanız bahsetmiştim geçen seferki hediyemden:)
Bu defa ki ise bissürüüüü siyah tela (yaklaşık halı büyüklüğünde) - rengarenk fermuarlar veee muhteşem düğmeler kolye uçları ve süslü taşlar oldu:) aslında birde çok güzel bir elbise var hediye ettiği ama onu doğum günümde giyineceğim. resimlerini çekerim sizler için:)
bu düğmelerin bazılarını finallerim bittiğinde tasarlayacağım elbiselerimin vatkalarında kullanacağım..
çok güzel planlarım vaaar! bekleyin!

öpüldünüzz


Hiç yorum yok:

 
©desing by Cansu ASLAN