24 Mayıs 2010 Pazartesi

Emeğimin değer görmesi çok güzel bir duyguymuş.. - 2

Birinci yazımı hatırlıyorsunuzdur sevgili ceci'yeydi.. canım benim! sanalda olsa gerçekten severek takip ettiğim arkadaşlarımdan biridir..
ben bu blog vesilesiyle sizlere ürün satmaktan yada el emeğimi sizlere ulaştırmaktan inanılmaz mutlu oluyorum. her kargoya verişimde ertesi gün mailimi defalarca kontrol ediyorum acaba gerçekten içine sindimi? düşüncelerini paylaştımı bir maille diye. Sizlerde şuana kadar sağolun beni hiç hayal kırıklığına uğratmadınız..
blogu olanlar bana bir teşekkür postu oluşturdular. olmayanlar içten mailleriyle bana destek oldular..

  • ilk eteğimi sevgili pembe kirazcığıma yapmıştım. çok tatlı şeker mi şeker blog sahibesine:)
  • sevgili zetoya kumaş satmıştım.. burdaki postu okuyabilirsiniz..
  • sonra sevgili gayecim benden kumaş istemişti. mailleşmemiz sonucu ona istediği kumaşı hemencecik gönderdim. burda postunu okuyabilirsiniz..
  • geçen haftalarda sevgili mor kelebeğe istediği eteği dikmiştim hatırlarsanız
  • dünde ilk defa pasajımdan bir ürün sattım. inanılmaz mutluyum!

çoook teşekkür ediyorum hepinize..
yorumlarınızı eksik etmeyin olur mu!

öpüldünüzzzz

3 yorum:

cicikan dedi ki...

çok güzelll umarım daha da çok satış yaparsın emeğinin karşılığını almak çok güzel sevindim adına canım

My Makeup Story dedi ki...

sağol canım..

SvGLove dedi ki...

Ne mutlu sana:) Tebrik ediyorum ve artarak devam eden başarılar diliyorum...

 
©desing by Cansu ASLAN