29.05.2010

Haftasonu kaçamağı; kuzenlerle eğlence ve dikiş dersleri - 1

Dün gece sınav çıkışı betüşüme gittim. Kendisi terzi olduğu için eksik olan malzemelerimi tamamladı sağolsun! renk renk fermuarlar- çeşitli telalar- ilginç düğmeler falan derken 1 poşet dolusu şeyle döndüm ordan bugün:) giderken yanıma fermuarı bozulan elbisemide almıştım. Çünkü avrupa fermuar takmak konusunda hiç deneyimim yoktu gittim bana adım adım öğretti artık öğrendiiim sayılır:) bende o dikerken resimlerini çektim sizlere rahat anlatabilmek için..


Evinde özel sanayi makinası olduğu için o kadar rahat dikti ki.. ba-yıl-dııımmm! böyle rahatlık olamaz! her türlü konfor var makinada. fermuar işi bittikten sonrada kuzencim mankenlik yapıp giydi benim için..

işte sizlere resimlerle özel sanayi dikiş makinesi ve fermuar takmanın kolay yolları;

  kullandığımız ayağı çıkarıp fermuar ayağını makineye takıyoruz..
(Avrupa yada "gizli" diyede geçiyor) fermuarı sınırdan 0.5cm kadar uzaktan dikmeye başlıyoruz.
 
Fermuar için bıraktığımız aralığının (Elbisenin bel bölgesindeki kısım) sonuna geldikçe bıraktığımız boşluğu artıtıyoruz ki giyindiğimizde fermuarı rahatlıkla açıp kapatabilelim.. Eğer sıkı yaparsanız fermuar patlar..
işte son hali bu..

1 yıldır tembelliğim çöküğü için yaptırıp giyemedğim elbiseme nihayet kavuştum! heyooooo:)

Dikiş derslerinin devam etmesini istiyorsanız yorumlarınızla ne konuda bilgi-resim yada anlatım istediğinizi söyleyebilirsiniz..
öpüldünüzzz

4 yorum:

Adsız dedi ki...

fotoğraftaki senmisin :)

My Makeup Story dedi ki...

adsız; hayır resimlerin hiçbirinde yokum ben.. kuzenimdir kendisi..

Birileri anlatsın dedi ki...

Benim gittiğim kursta da aynı marka sanayi makinasından var, bizim makinaları zorlamamak için özellikle sert kumaş dikimlerinde bende bu makinayı kullanıyorum, ama çok ses çıkarıyor yahu...

My Makeup Story dedi ki...

birileri anlatsın; aslında .ok ses çıkarmıyo ya? ama şunu söyleyebilrim inanılmaz rahatlar..

 
©desing by Cansu ASLAN