26.06.2010

Diy proje; Kot genişletme.. vol-1 :)

Geçenlerde kuzenlerimle pazara çıktık. Bende ölçmeden bu kotu üzerime tutup tamamdır! dedim. 5TL'ydi:)Eve geldiğimdeyse fermuarı kapanmıyordu:( bedeni 34müş.. o kadar beğendim ki sadece modeline bakmışım alırken:) neyse eve geldim eski kot parçalarımı atmıyorum ben içlerinden birini seçtim ve sonuç?:)


şimdilik bukadarla bitmedi.. Böyle siyah olarak kullanamam bu şotumu. Modaya uygun bir halde modifiye etmeliyim.. o yüzde  bu diy projesinin 2.kısmı yakında:)

***Bu aralar yorumlarım azaldı. Varlığınızı ıspatlayın lütfen ki bende postlarımı bol bol yayınlayayım:)

4 yorum:

Sound of the Rain dedi ki...

Tatil sezonu ya şekerim onun da etkisi var :) Bak ben bu eksikliği kapatmak için her postuna yorum yaptım nerdeyse bugün :) Öpüyorum tatlım :*

My Makeup Story dedi ki...

herhalde tatlım ondan azaldı:) çook teşekkür ediyorum:) öptüm bende

! POSH BUTİK ! dedi ki...

Fıstık yorum yapmasak da derinden derinden sessiz sakin takip ediyoruz bunu bil;) öpücükler, sevgiler...

imezindekorasyonevi dedi ki...

evet beden büyütme tamamlanmış,ama dediğiniz gibi azıcık süsleme istiyor gibi, son halini merakla bekliyorum ...

 
©desing by Cansu ASLAN