29.06.2010

Diy proje; Zımba modasına uyum! :)

burda bahsettiğim diy projenin 2.sine başlıyorum! hazırmısınızzzzz?:)
öncelikle ihtiyacımız olan şeyler:

  • Zımba boncuklar (isteyenlere 40 tanesini kargo dahil 5TL'ye yolluyorum)

  • Silikon tabancası

  • etrafı batırmamak için gazete

  • veee zımbalanacak kot şort! (isteğe göre ceket-tshirt ... vs olur)
  • bide benim için biye yapılacak ince şerit deri:)

Benim kot şortum hatırlarsanız çok küçük gelmişti. zarzor içine girebilsemde düğmesini kapatamıyordum bende diy projesiyle büyüttüm. ama siyah olduğu için çok hoş durmuyordu. bende elimdeki bu zımba boncukları kullanayım dedim:)
önce silikonlayıp ek yaptığım parçaya 1-3-5 şekline uygun yapıştırdım. Sonra çok sıkışık olunca böyle devam ettim:)
misafir geleceği için birazdan şimdilik biye olayını yarına ertelemiş bulunmaktayım:)



Beğendiniz mi?

Zımba boncuk isteyenler: mymakeupstory@gmail.com adresine mail atabilirler:)

8 yorum:

ernur dedi ki...

çok iyi bir fikir, çok güzel olmuş ellerine sağlık....

Neşetuana dedi ki...

ilham kaynağımızsın:)çok güzel bir fikir, eline sağlık tatlım.

FunD@ dedi ki...

vallahi çok güzel olmuş ellerine sağlık

FunD@ dedi ki...

acil yardımmm bak anlatıcam ama gülmek yok:))) ben scarlet aldm canm tam 1sattir masura ile uğraşmaktayım çıldırmak üzereyim anlıcan masuranın ipini nerden geçireceğiz ay evirdim çevirdim yok yapamadım igne alamaıyo alt ipligi nerden geçiyo bu zıkkım yardım edersen sevinirinm

My Makeup Story dedi ki...

mail attım tatlım:)

FunD@ dedi ki...

canm benim benim msn patlattılar ya acklediler yaa:(( fundaa.karaduman@gmail.com dayım..ay senide uğraştırcam ama sen cevap yazdın mı die girdim vala

ŞIKELLA dedi ki...

tabiki beğendim
eline sağlık
çok güzel

ŞIKELLA dedi ki...

tabiki beğendim
eline sağlık
çok güzel

 
©desing by Cansu ASLAN