9.06.2010

Finaller bitti tatil başlasın:) MMS uzaklara gidiiyoooooo!

Yarından itibaren 2 hafta süreyle yanınızda olamayacağım. (Sonrası için birşey söyleyemiyorum çünkü döndüğümde yazlıkta olacağım ve internet bulabilirmiyim hhhiiiç bir fikrim yok:)) Bitanemden ayrı olmak üzsede beni sessizlik huzur iyi gelicek bana bu yoğun bir yıldan sonra. koskoca 3.sınıf bitti kaldı geriye 2 yıl. umarım kepli fotoğraflarımıda birgün sizlerle paylaşabilirim.:)
Perşembe ve cuma günü elimdeki tüm kargoları-siparişleri dikip yollamayı düşünüyorum. sizin anlayacağınız yoğunum..
Ben yokken bloguma çook çoookk iyi bakın olur mu? boool yorumlar mailler atın bana:)


4 yorum:

Sound of the Rain dedi ki...

Kolay gelsin canım:) Zor bir haftadan sonra, gideceğin güzel tatili düşünerek motive olman dileğiyle :))

Neşetuana dedi ki...

İyi tatiller tatlım.Mezuniyet fotoğraflarını da göreceğiz inşallah.:)

whiterose dedi ki...

slm iyi tatiller ..gidemeyenlerin yerinede tatil yap ...hhahh şaka.

Gizzy dedi ki...

canımm ii tatillleeerrr!!!bol bol eğlen dinlen coş:)çok da özletme kendini:)

 
©desing by Cansu ASLAN