24.06.2010

Güzel bir gün ve blog buluşması:)

Bu sabah okulda önemli bir sınavım vardı. Sınavdan çıktığımdaysa "telefonum bozulmuştu!" :(( hemde böyle bir günde! üstelik dünde sevgilimin ki bozulmuştu !! sevgili yağmurla buluşup siparişini teslim edecektim. Gittim buluşma yerine ama telefonum bozulduğu için kontörlü telefondan arayıp anca bulduk birbirimizi:)
Aman allahım böyle tatlı böyle şeker birini beklemiyodum. çok içten çok sıcaktı:)  siparişini teslim edip biraz sohbetten sonra ayrıldık..

 Yeni aldığım ayakkabının azizliğine uğradığım için inanılmaz canım yandı bugün. Daha fazla canımın acımasına dayanamayan sevgilim bana bu aşağıdaki cicileri aldı ohhh beee dedim:) detaylı fotoyu yarın eklerim:)
ordan taksime geçip birşeyler yiyip içtik. Benim tercihim ilk defa denediğim "cosmopolitan" oldu.
Beğendim mi? daha şekerli olsa fena olmazdı:)
Sürekli yedik yedik yedik:)

Genel olarak Tüüüüüm aksiliklere rağmen mükkkemmel bir gündü:)

Ne mi giyindim? Sevgili kuzenimin burda modelliğini yaptığı uzzzuuun zamandır giyemediğim elbisemi veee taytımı kombinledim:)

2 yorum:

Sound of the Rain dedi ki...

Teşekkür ederim bitanem gerçekten ben de aynı şeyleri senin için düşündüm:) Ben de bu konuda bir post hazırlayacağım bir Bursa'ya varayım da hayırlısıyla :) Akşam otelden bağlanamadım, internette sıkıntı vardı. Öpüyorum canım seni ha bu arada ben kombini merak edenlere söyleyeyim, çok güzel bir kombindi ben bayıldım ;)

My Makeup Story dedi ki...

ayy tatlımmm:)) sağol canım benim!

 
©desing by Cansu ASLAN