5.06.2010

İşte gömlek elbisem;


üzerinde uğraştığım sonra sıkılıp bıraktığım gömleğime bu hafta tekrar başlamıştım. işte size bitmiş hali..
düğme-ilik koysammı yoksa beyaz straplez bodyle böyle açık mı giyinsem hala kararsızım..
taytlarla kombine giyinmeyi düşünüyorum.
arkasına 5 sıra makara lastiği çektim böyle daha hoş oldu sanki:)
***daha tam olarak ütüsü yapılmadı. yaka için malesef çok uğraştım sonrada halim kalmadığı için ütüyü yapmaya üşendim. dikerken tembel değilim ama iş sonrasına gelince üfff çok üşeniyorum:((

Yorumlarınızı bekliyorum! :)
***bu model diktirmek isteyenler olursa lütfen bilin şimdiden. hakim yaka dışında yakayla dikemiyorum malesef :( fiyat katagorisine ekledim. bilginize..

4 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Tatlım çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Bence ilik-düğme açma, badyle çok hoş durur.

My Makeup Story dedi ki...

atolyekedicim; sağol tatlım..

Birileri anlatsın dedi ki...

Bencede ilik açma, ama arkasındaki lastiğin eni az olmuş gibi duruyor, gerçi modeli nasıl bilemiyorum ama sırtı tam sarsaymış sanki daha hoş olacakmış gibi...

My Makeup Story dedi ki...

tam belden oturtmalı istedim canım o yüzden tamamını kaplamadım. :)

 
©desing by Cansu ASLAN