8.06.2010

Konad nedir? nasıl uygulanır? (tırnak süsleme)


sevgili zuzunun sitesinde sabah bununla ilgili oluşturduğu postu gördüm. inanılmaz hoşuma gitti. birz araştırdım türkiyede set şeklinde fiyatları 30'lden başlıyormuş. hem uygun hemde gösterişli:)

sizlere bunlarla ilgili nasıl sürülüyor? nasıl temizleniyor? bilgi vermek istedim. umarım işinize yarar..

temizleme işini bir pamuk ve aseton yardımıyla (yada kulak çubuğu) hem plakadan hemde stamper'den rahatlıkla çıkarabiliyorsunuz..


işte bu kadaaaarrrr.:)
birtanede zuzunun tırnaklarından örnek verelim ve postumuzu bitireliiiimmmm:)




eee beğendiniz mi???:))

14 yorum:

Zuzu dedi ki...

Begenmene cok memnun oldum hele burda da bahsetmissin hihi cok mutlu ettin beni =)

My Makeup Story dedi ki...

:)) beğenmez olurmuyum:) hemen setinden 1 tane sipariş ettim bile:)

Zuzu dedi ki...

dogru bir karar cok egleniceksin =) eger bir sorun olursa mail at bana yardimci olmaya calisirim =)

insideofmypurse@gmail.com

My Makeup Story dedi ki...

atmam mıııı tatlım ya:)) öptüm kocaman seni:)

Gizzy dedi ki...

süper bi yazı olmuş ben ne zamandır zuzuya sorucam bu harikaları nası yaratıo die:)

My Makeup Story dedi ki...

dimi:)mükkemmel ötesi tırnak süslüo gizemcim ya! şuna bi baksana şaheser:)

Zeynep GÜRBÜZ DUMAN dedi ki...

bende bugün kendime aldım bi set :)

cicibebe dedi ki...

nerden alıyoruz setleri peki :(

My Makeup Story dedi ki...

zeynep; ohhh hayırlı olsun ikimizede:)

cicibebecim; ebay-gg ve online kozmetik sitelerinden alabiliyorsun.. konad yazman yeterli google'a ..

cicibebe dedi ki...

teşekkür ederim cnm :)) bir adet m3 diski aldım bileee :)) teslimat süresi 1 gün diyo, sabırsızlandım hehehe :)

My Makeup Story dedi ki...

tatlım sadece diskle olmaz bide stamper alcaksın. damga yani

cicibebe dedi ki...

orum cnm :) www.kozmetikcim.com sitesinde set halinde satılıyordu :S sahteleri de oluyor mu bunların direk lök diye aldım ama :S setin içinde 1 disk, 2 oje, 1 damga ve 1 sıyıraç var yazıyor..

ozgur dedi ki...

süper

gospoje dedi ki...

Ben konadların fiyatlarını daha pahalı diye düşünüyodum :/ o resimi eklemen konad almayı düşünenler için çok iyi olmuş. http://gospoje.blogspot.com/2011/02/flormar-neon-mor-ojelerimide-ilk.html?showComment=1298741595563#c795115417381607356 benimde bir blogum var izleyicim olursan çok mutlu olurum :)

 
©desing by Cansu ASLAN