10.06.2010

Kumaşlarım ve ben tatile hazırızzzzz!:)

Sizlerle hazır fırsat bulmuşken özel siparişimin resmini koymak istedim. (isim vermiyorum istemiyordur belki diye:)) ta ta taaaammm işte yeni diktiğim maxi elbiseeeeee;




Yarın yazlığa geçiyoruz. taşınma işi için bavul hazırlama serüvenime saat itibariyle başlamış bulunmaktayım:) ilk önce kumaşlarım kondu kolilere:) şimdiyse bavulum için gerekli kıyafetlerimi toparlamaya başlıyorum:)


Bunların heeepsii ramazana kadar yeni yeni şeylere dönüşcek:) önce anneme maxi elbise sonra aşkitomun annesine bluz sonraa tül etek ve iç elbise sonrada dantel elbise şuanki ilk beş!:)

***Pasajımı tatil moduna ayarladım. mail yolu dışında ürünlerimi alamayacaksınız. İstediğiniz herhagi birşey olursa  mymakeupstory@gmail.com 'dan bana ulaşabilirsiniz..


Ben tatile çıkıyorum yupppiiiiiiiii:))



Buarada Maxi elbiseyi Beğendiniz mi? yorumlarınız neler? :))

4 yorum:

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

nekadar cok kumaş var öylee:)

AtolyeKedi dedi ki...

Ay ne güzel yazlığa gitmek ve gelsin bol vakit gelsin hobiler.... Ne güzel ya güle güle git canım. İyi tatiller.

Sound of the Rain dedi ki...

Yooo neden istemeyeyim ki :) O elbise benim herkes duyabilir =) Elime ulaştığında reklamını da yapacağım hatta ;)

Meraklı beti dedi ki...

selam canım üst resimde yazı desenli dudak figürlü siyah beyaz kumaş görüyorum:)o satılıkmı acaba,değilsede öyle kumaşa ihtiyacım var.bilgi alabilirmiyim,sevgiler..

 
©desing by Cansu ASLAN