22.07.2010

Berrayla buluşmam:)

Hafta sonu erkek arkadaşımın doğum günü.. 
Ben hediyelerimi aldım ama özel bir sürpriz yapmak istiyordum sevgili berracım sağolsun beni kırmadı ikimizin karakalem çalışmasını yaptı..
Aslında çook önceden yapmış ama korkmuş beğenmem diye.. 
Ki el emeğine saygım ne olursa olsun sonsuzdur.
çok beğendim ellerine sağlık canım:)

bizi çekecek birini bulamadığımızdan kendimiz çekmeye çalıştık ehh bukadar oldu:)

Berracımla ayrıldıktan sonra sevgilimle buluştuk. Sürprizimi görünce şaşırdı:)
Kısaca çook güzel bi gündü..

ne giyindim?
burdaki kahverengi elbisemi


9 yorum:

papatya dedi ki...

çok güzel düşünmüssün tatlım benım erkek arkadasımda sevgılılıer günğnde yaptırmıstı çok mutlu olup çok begenmiştim eminim erkek arkadasında cok beğenmiştir:))))))

azzzra dedi ki...

önümüzdeki ay benimde sevgilimin doğum günü iyi bir fikir oldu :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

rica ederim canusum ne demek .. çokk memnun oldum senin gibi birini tanıdığıma :)) bu arada şu uğurböceklerinden bulamadım bende istiyorum haberin olsun :)

My Makeup Story dedi ki...

papatya; beğendi canım:)
azra; bununl ailgili post oluştururum doğum günü sonrasında:)
berra; benim yüzleri kapattığımdan mı canım?:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

evet cnm onlardan bulamadım ben :/

My Makeup Story dedi ki...

mail attım canım..

Dijital Günlük dedi ki...

Güzel hediye...
Berracığım çok neşeli ve cana yakın biridir. Güzel zaman geçirmişsinizdir inş :)

My Makeup Story dedi ki...

dijital günlük; aynen canım. çok fazla yanında kalamasamda çok şeker biri:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

zeynep saol kuşum o seninde sıcak kanlı olmandan :) sende ve cansuda öylesiniz ikinizde saolun öptümm :))

 
©desing by Cansu ASLAN