13.07.2010

Neler yaptım;

Blogumu biraz yalnız bıraktım. Bu süre içinde çok üzücü vede çok mutlu anlar yaşadım.
Aillemden birini kaybettim:( çok çok kötü dakikalar geçirdim:(
Ama iyiyim..

bu sürede;

  • Spora başladım. Sadece sıkılaşmak için yürüyüş-yüzme ve her gece yaptığım özel hareketlerle 20 gün içinde basen-bacak bölgemi sıkılaştıracağım. daha 1 hafta oldu ve gayet hırslıyım!

  • Dün özel baskım sonucu sevgilimle dövme yaptırdık:) Ben çook beğendim ama keşke 6 tane olsaymış.. dimi?:)

  • Çook tatlı bir yeğenim oldu:) ismini ece koyduk. o kadar tatlı ki..

  • Dün sabah kahvaltıyla başlayan buluşmamız akşam gün batışına ve sonrasında uzuun uzuun denize dalarak ruhumuzun dinlenmesiyle son buldu.. Akşam o kadar yorulmuşum ki nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum bile..
ne giyindim?
melesef yanıma aceleden sadece skinny kotumla beyaz bir tunik almıştım. Aslında şort alsaymışım yanıma daha iyi olurdu ama unutmuşum:((
 
















**bu postu dün yazmıştım ama yayınlayamamıştım..


üstteki benim alttaki sevgilimin:)

EEEE siz neler yaptınızzz bu arada?


7 yorum:

reyhane dedi ki...

Selam, başın sağolsun canım..Bebeiş de hoş gelmiş..Güzel günler dilerim..

Gizzy dedi ki...

canımmm başın saolsunn bi yandan bi hayat son bulurken bi yandan da yeni biri dünyaya gelmiş o da hoş gelmiş...

cecilia dedi ki...

cansucum başın sağolsun cnm bebek içinde hayırlı olsun, allah analı babalı büyütsün, hayat herşey rağmen devam ediyor cnm, dövmelerini pek sevdim, kalıcı mı acaba, peki erkek arkadaşın ne yaptırdı?

Did Dans La Mode dedi ki...

Canım başın sağolsun. Allah Ece bebeğe uzun ve sağlıklı bir ömür versin. Buarada söylemeden geçemiycem kedi patilerine bayıldımm :)

SvGLove dedi ki...

Başınız sağolsun:(
Ama toparlanman ne güzel!Hem güzel şeyler de olmuş;Ece bebek adına yakışır bi hayat sürsün;)
Patilerin harika olmuş;)
Ama örümcek korkutucu;)

♥pemb€sinti dedi ki...

başın sağolsun :(

My Makeup Story dedi ki...

reyhane; sağol tatlım..

gizzycim; sağol fıstık iyi dileklerin için..

cecicim; amin tatlım benim! kalıcıyı şimdilik düşünmüyorum belki seneye olabilir ama çünkü çok beğendim bu modeli.. ama 6 tane yaptırıcam kalıcı olursa..
erkek arkadaşım kendi tasarladı dövmesini.. 2 modeli birleştirdi yapan kişide:) resmini koydum senin için..

didemcim; amiiin! beğenmene çok sevindim tatlım:)


svglove; sağol canım benim.. örümcek bağladı sevgilimi:)

pembesinti; çok teşekkür ederim..

 
©desing by Cansu ASLAN