14 Ağustos 2010 Cumartesi

Bugün temizlik günü olsun!

Haydi sizde benim gibi bugününüzün sadece 1 saatini kendi blogunuz için harcayın ve blogunuzu yenileyin!
  1. Öncelikle ilk adım "kayıtları düzenle" seçeneğindeki taslak olarak kaydedilen saçma yazılar olsun..
  2. Sonra blogunuzun yan tarafındaki "sidebar" denilen sütundaki kullanmadığımız tüüm gadget'lerimizi silelim.. (bunun için kumanda paneli-tasarım-sayfa öğeleri dememiz yeterli)
  3. Ben bukadar şeyi yaptıktan sonra temamıda yeniledim.. Fikirlerinizi tepkilerinizle belirtirseniz sevinirim..

1 saatinizi kendi blogunuza ayırmaya varmısınız sizde benim gibi?


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Tema çok başarılı olmuş hatta elin deymişken benim temamıda düzenlesen süper olur canım ihihi günlerdir tema arıyorum kendime göre bişey bulamadım:(:( Neyse demogojiyi bırakıyorum:D Alttaki resimlerde üstteki yazıların çerçevelerinden olsa tam süper olcakmış sanki.

My Makeup Story dedi ki...

canım anlamadım bahsettiğin şeyi nası yani?

Nah a Perfect Day dedi ki...

Hani kelebekli çerçeveler varya sağ alttaki resimlerdede onlarda olsaymış dedim "DIY Projelerim", "Diktiklerim" yazıları çerçevelerde ya onlar gibi.

mihrace dedi ki...

tembel sıcak bir yaz akşamı için hareketli bir aktivite:D

 
©desing by Cansu ASLAN