28.08.2010

Golden rose kırmızı rujjjjj --- Favorim!

Geçenlerde yolum BİM'e düştüğünde görmüştüm bu ruju..
Sadece bu rengi kalmıştı
Fiyatı 2,25TL.. Şaka gibi:)
Hemde güvenilir marka..
Yanında allıklarda aynı fiyataydı ama kasiyer kız parayı bozamadı sadece ruju alabildim:)
Ben genellikle ürünü kullandıktan sonra tanıtmayı seviyorum..
Mükemmel bir rengi var dimi?:)
Küçük sırlar dizisinde Ayşegül'ün rengi:)
Ben ruj fırçasıyla sürüyorum. üzerinede hafif bir gloss sonuç= mükemmeeelll!:)

**Rujum sıcaklardan kendinden geçmiş resimde.. :)
No:132


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

rengi çok güzelmiş güle güle kullan

ChunLi Beauty dedi ki...

güzel günlerde kullan :D

My Makeup Story dedi ki...

nah a perfect day; sağol tatlım:)

Busecim; teşekkür ederim hayatım..

kozmetikperisi dedi ki...

Kıpkırmızı süpermiş :) güle güle kullan :)

moda ve hobi perisi dedi ki...

güle güle kullan ço ciciymiş rengi bende gördüm bimde ama almadım malesef bizim insanlarımız açıp açıp bakmışlar öylece kapatmışlsr bozmuşlar güzelim rujları:(

http://modavehobiperisi.blogspot.com/

hayat güzel dedi ki...

rengi çok hoş üstelik fiyatı şaka gibi:) gülegüle kullan canım... sevgiler...

http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

 
©desing by Cansu ASLAN