22.08.2010

Maxi elbise dikimi-2

Yazı dizime tam gaz devam ediyorum:)
Ben kalın lastikli yaptığım için göğüs bölgesinde büzüşmem yoğun oldu..Siz ince lastikle yaptığınızda bukadar kalın olmayacaktır.

En son kaldığımız yeri diktikten sonra açıklık bıraktığımız bölgenin içinden lastiği geçirelim. bunun için kolay yoldan çengelli iğne metodunu kullanabilirsiniz..
Geçirdikten sonra 4-5 sıra lastiği dikelim ve bıraktığımız açıklığı kapatalım..(aşağıdaki resim)
Şimdi mankenimizin üzerinde hangi aşamada olduğumuza bir bakalım:)



Kısaca bir modele bakış atalım mı?:))




Eksik olarak astar dikimi ve boyun bağlarımız kaldı. 
bugünlük bukadar..

Bool bol yorum bırakın olur mu? :)
Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Nah a Perfect Day dedi ki...

Çok güzel olmuş benim elimdende gelse keşke böyle şeyler ama hiç denemedim bile(: Obi kemerle harika olur^^

beril öke gülen dedi ki...

ben de bir tane yapmak istiyorum, elimde çok güzel degrade bir kumaş var :)

style m dedi ki...

kumasin rengi cook guzel.eline saglik.

My Makeup Story dedi ki...

nah a perfect day; tatlım ben mavi kurdeleyle kemer yapıcam obi kemer bozar işi..

Beril; Gel yapalım bak şimdiden yarısı bitti sayılır:)

stylem; çok teşekkür ederim.

ezgi dedi ki...

bişey sorucam ben amma cahil kız diyebilirsin ama henüz yeni başlıcam dikiş işine boyum 165 benim maxi elbise için ne kadar uzunlukta kumaş almam gerekir???

My Makeup Story dedi ki...

bu yaptığım modelden yapmayı düşünüyorsan straplez üst olarak "göğüsünün üstünden topuklarına" kadar ölçü alsan yeterli boyun için.. Ben aslında hafif yakkabı yüksekliğinide kattığım için ayak tabanına göre ölçü alıyorum.. sonra kısaltıyorum

AtolyeKedi dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerine sağlık

modadanhaberinolsun dedi ki...

Keşke elimden gelse de yapsam :)

 
©desing by Cansu ASLAN