14.08.2010

Sidebarı sağdan sola - soldan sağa taşımak (blogger ipuçları)

Değişikliği seviyorum.
Bir konuda eksiğim varsa onu deneyip-araştırıp-bulup o eksiğimi kapatmayı çok seviyorum..

  1. Öncelikle "Sidebarı" hangi yöne koyacağımıza karar verelim..
2. Sonra Kumanda paneli-Tasarım- Html'yi düzenle'ye tıklıyoruz.. 
3. Burda altta yazan kodu bulup kırmızıyla yazılan yerlere hangi bölgede sidebarımızı istiyorsak o şekilde yazıyoruz..
solda ise--->  main:RİGHT  sidebar:LEFT
sağda ise--->  main: LEFT  sidebar:RİGHT
/* Outer-Wrapper
----------------------------------------------- */
#outer-wrapper {
  width: 900px;
  margin:0 auto;
  padding:10px;
  text-align:$startSide;
  font: $bodyfont;
  }

#main-wrapper {
  width: 651px;
background:#ffffff;
padding:0 10px 0 10px;
float: right;
  word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
  overflow: hidden;     /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
  }

#sidebar-wrapper {
  width: 209px;
background:#ffffff;
padding:0 10px 0 10px;
  float: left;
  word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */
  overflow: hidden;      /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */
}


Ben sidebarımı sol tarafta istedim o yüzden kodlarım bunlar..

4. Bunu yaptıktan sonra ön izleme diyerek bakın. eğer hata vermiyorsa kaydet diyebilirsiniz

Yapamayanlar olursa mail yoluyla bana ulaşabilirler..
mymakeupstory@gmail.com 



Yorum bırakmayı unutmayın:)


Öpüldünüzzzz 

1 yorum:

makyajkeyfi dedi ki...

selam tatlım blogun çok hoş izleyicin oldum banada beklerim sevgiler
http://makyajkeyfi.blogspot.com/

 
©desing by Cansu ASLAN