4 Ağustos 2010 Çarşamba

Taşınma işlerimiz ve kombin?

Birkaç gündür yoktum. Ramazana kadarda pek olmayacağım sanırım.
Resimlerdende görüldüğü gibi Taşınma telaşındayız.
Sadece 2 koliye anca pamuk şeker makinamı ve peluşlarmı sığdırdım:)



Dün sabah  7'de başlayan nakliyat işlerimiz gece 11'de mobilyalarımızın kurulmasıyla tamamlandı..
Sadece benim odama ait 10 koliden fazla eşya vardı. ben nasıl sığıyomuşum bilmiyorum o odaya:))





Birkaçgün uzak olucam sizden.













*Kot pantolonum kendi eserim diy projemle burdaki şekilde yaptım nasııılll??:) 


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

kumsepeti dedi ki...

pamuk şeker makinası derken??

My Makeup Story dedi ki...

pamuk şeker yapmak için kullanılan makinalardan tatlım.

kumsepeti dedi ki...

aa nerden aldın bende istiyorum ama.

 
©desing by Cansu ASLAN