12.08.2010

The vampire diaries

Başlamaya tereddüt ettiğim bu diziyi şimdi bırakamıyorum:)
malum PLL sezon finali yaptı yeni bir diziye başlamak şart oldu.. 

3 gündür yerimden kalkamıyorum inanılmaz sürükleyici.. Azcık çocuksuluk var ama genede hoş..
Demonun abartı göz hareketleri ,Stefan'ın o sessiz bakışları ,Elena'nın o donuk tepkisizliği olsada karakterlerle örtüşmesi bu düşüncelerimi bastırıyor..

şimdilik 12. bölümdeyim.
Bu ramazanda dizi izlemek insana iyi geliyor. 
İnsan oruçlu ve hava 35dereceyken akıl oyalamak için birşeylere ihtiyaç oluyor sanki.. 
ben oyalanacağım diziyi buldum tavsiye ederim:)


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım yaa o diziyi bitirdim bende ben bütün vampir dizilerini seviyorum vampir olsun yeter bana:) Çok heyecanlanıyo çok ii seyirler tatlım:)

My Makeup Story dedi ki...

hehe:) aynen tatlım bu bitince true blood'a başlıcam oda vampirliymiş:)

kumsepeti dedi ki...

bunu bende bitirdim true blooduda takip ediyorum şu an yeni bölümünü beklemedeyim güzel dizi sahiden ama benim yabancı dizilerde şiddetle tavsiye ediceğim supernatural olurdu. İzlemediysen eğer ona başla derim.

 
©desing by Cansu ASLAN