5 Ağustos 2010 Perşembe

Zeynepciğimden gelen hediyelerim! :)

Sevgili zeynep benden blog teması istemişti. bende kendsine beğeneceğini düşündüğüm bir tema tasarlamıştım.
Bugün kapının çalmasıyla inanılmaz mutlu oldum:)
Bana birbirinden güzel hediyeler yollamış. o kadaaaaarrr sevindim ki anlatamam!
Misss gibi kokan mumlar-tokalar-küpeler muhteşem hepsi! :)
çoook ama çoook teşekkür ederim zeynepcim. 
İnan bana büyük mutlulukla kullanacağım hepsini..
kocamann sevgiler yolluyorum istanbuldan sana:)





Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

zeynep's butterfly dedi ki...

canım begendiğine çok sevindim, iyi günlerde kullanman dileğiyle.....

My Makeup Story dedi ki...

çok beğendim tatlım tekrar teşekkür ederim.

azzzra dedi ki...

güle güle kullan canım :)
bendee temaa isteriiiiiiiiiiim :))

 
©desing by Cansu ASLAN