10 Eylül 2010 Cuma

Bayram 2.gün kombini:)

Resmi kendim çektiğim için biraz düzgün çıkamayabilir kıyafetim.
Çarşamba gecesi ne yediğimi bilemesemde (2 şüpheli var= tavuk yada aşırı sütlü çikolata yemekten) zehirlendim. zaten iyi sayılmazdım.. 2 gündür iyice ruh gibiyim.
kolumu kaldıracak halim yok.. ne yemek yiyebiliyorum nede bişe içebiliyorum..
"nane limon yada kola" hem akşam yemeğim hemde kahvaltım oldu. 
Bugün daha iyi hissediyorum ama kendimi.. Trençkotuma devam edebilirim:)


eee sizin bayramınız nasıl geçiyor?


Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

mel dedi ki...

blogunu yeni buldum
bende haziran doğumluyum
bende 89'luyum
bende üniversitede öğrencisiyim
bende modaya aşığım senin gibi :)
bloguma beklerim :) :)

http://fashionwithmelis.blogspot.com

My Makeup Story dedi ki...

mel; teşekkür ederim.. bloguna bakıyorm hemen..

cecilia dedi ki...

çok cici bu da cnm çok yakışmış yine iyi taşiosun giydiğini ;)

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

gecmış olsun ,
trençkot harıka

My Makeup Story dedi ki...

çok teşekkür ederim.. geçti şimdilik:)

 
©desing by Cansu ASLAN