8 Eylül 2010 Çarşamba

Bayram alışverişi kombinim :)

Böylesine güzel bir günde tek resmimin bu olduğuna inanamıyorum..
Olanda da bulanık ve yamuk çıkmışım:)

Siz sormadan cevap vereyim.. Evet biraz kilo verdim
daha doğrusu inceldim:)
 Spora devam ediyorum sadece bacak bölgesi için çalışıyorum etkisini göstermiş dimi:)
Bakınız burdaki postuma göre yorumlayınızz!:)
Saç rengim ve modelim değişti..
Belki daha sonra onunla ilgili post oluştururum..

Yarın şeker bayramı..
Herkesin tek tek en içten dileklerimde bayramını kutluyorum..



Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

MissEinstein ღ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ dedi ki...

cansumm ne yapmıssın güzelcim sen böyleee zaten kalem gibi kızdın şimdi 0.5 tombo uç gibi olmuşsun harika incelmişsin azmini tebrik ederim nasıl bir spr yapıyorsun sadece bacakların için benim basen problemim var

Eylül dedi ki...

Bacakların hakikaten çok incelmiş yaa,ben spor yapınca hep kilomda düşüyor çirkinleşiyorum :) sen nasıl bir spor programı uyguluyorsun bununla ilgili uzun uzun bi post hazırlar mısın rica etsem :) ben de sadece bacaklarımı inceltmek istiyorum :)

iyi bayramlar..

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

iyi bayramlar:)))

My Makeup Story dedi ki...

kızlar çok teşekkür ederim:)
en kısa zamanda yayınlamaya çalışıcam..
hepinize iyi bayramlar:)

 
©desing by Cansu ASLAN