5.09.2010

Blog'a adsız yorum bırakmayı engelleme

Şablon dersleri adı altında blogger ipuçları için sizlere kısa kısa bilgiler veriyorum..
bu defa blogumuza "adsız" yorum bırakılmasını önleyelim..
Ben insanların korkakça adsız kelimesinin arkasına gizlenipte moral bozmasına sinir oluyorum.
Cesaretin yoksa yorum bırakma!
Bırakıyorsanda adam gibi isminle bırak dimi?


Neyse bugün biraz sinirliyim sanırım:)
Öncelikle;
  • Kumanda paneli
  • Ayarlar
  • Yorumlar
  • "Kimler yorum yapabilir?" kısmı için "Kayıtlı kullanıcılar"ı seçtiğinizde
Artık blogunuza "adsız" yorum bırakılmayacaktır.. 


**Ayrıca Tüm islam aleminin bu en önemli günü mübarek olsun..
Tüm dualarımızın kabul olması dileğiyle..


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

beril öke gülen dedi ki...

ben de adsız yorumlara karşıyım..
açık değil o yüzden benim blogumda da.

My Makeup Story dedi ki...

aynen berilcim.. Korkaklık sadece yaptıkları.. iyi yapmışsın sende kapatarak

Tesettür Aşktır dedi ki...

Teşekkürlerr bugünn kullandım bu ayarıı cesareti olmayan yorum yazmasınn dimi ama :))) Adsız adsız gelip saydırıp gidiyorrr sarı cizmeli mehmet ağaa adınla sanınla gel oturup yazışalım dimii yani :)

Tekrar teşekkürler

 
©desing by Cansu ASLAN