5.09.2010

Dikilmekte; Trenchcoat..

Bu kumaşımı 6 ay kadar önce almıştım.. Pek içime sinmedi açıkçası o yüzden kutuya kaldırmıştım
Çok sade ama uzun trençkot kalıbını görünce "neden olmasın?" dedim:)
Kalıp 38 bedendi.. üstüne birde tamamen unutup (arkadaşımla konuşurken)  dikiş paylı kestim iyice büyük oldu.. ( Bedenim:36)
Ama büyüğün çaresi var diyerekten moralimi bozmadım:)
Olursa olur olmazsa "gud bay(!)" deyip çöpe atarım.. 
yada dikerim ölçülerine uygun birini satış blogumda bekler..
bilmiyorum..
Kumaşla aşk yaşamayınca dikmek konusunda pek hevesli olamıyorum ben..
Ama başkada mantoluk kumaşım yoktu "sade olarak" elimde..
Bakalım nasıl olacak..
Ya beğenip hiç çıkarmayacağım üstümden bu sonbaharlarda
Yada dolabımın deriin köşelerinde yerini alacak..



Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

canım neden dikiş paysız kesiyorsun anlamadım? 36 bende misin ondan mı ?

beril öke gülen dedi ki...

umarım güzel olur, merak ettim şimdiden :)

My Makeup Story dedi ki...

2D1Ç; evet tatlım 36 bedenim o yüzden dikiş paysız kesecektim..

beril; umarım canım yaa..

lynn mosa dedi ki...

Bence sen yaparsın. Sana şöyle bir "kolayyy gelsin" diyelim de biraz heveslen :P

My Makeup Story dedi ki...

lynn mosa; sağol tatlım ya umarım hevesle bitiririm:)

dikisdersi dedi ki...

hadi bakalımmm.başlanmış bitmiş demektir ,son halinede baktım ama buraya yorum yazdım :)devam et ,biten herşey güzel olur

 
©desing by Cansu ASLAN