28.09.2010

Dikiş Makineleri için birkaç tavsiye;

Formspring.me'ye gelen sorulardan biride buydu..
Hemen tek tek açıklayarak devam ediyorum..

Hangi markalar var ve neye göre seçmeliyim?
Almayı düşünenler için birçok marka var aslında..
Singer-brother-typical-Janome..
Öncelikle ev tipimi yoksa sanayi tipimi almak istediğin önemli..
Bence benim gibi hobi amaçla bu işi yapanların işine "ev tipi" olanları yeterde artar bile:)

Cansu sen hangisini tavsiye edersin?

Singer en kullanışlı ve konforlu olanı aslında ama çok çabuk arıza yapıyor..
Sinbo yeni yeni ortaya çıksada takdirimi topladı benim..
Sinbo'nun müşteri memnuniyeti cidden çok iyi.. Bozulduğunda makinanız gelip evden alıp tekrar eve teslim ediyorlar..
Brother benim ilerde almayı planladığım hayalimde olan makina:)
Ama onunda biraz fiyatı singere oranla yüksek..
Eğer sanayi tipi düşünüyorsanız typical'ı tek geçerim..
Kuzenim kullanıyor(TIK) inanılmaz güzel..

Fiyat aralıkları neler?

Sanayi tipi olanların fiyatları 1.500TL'den başlıyor (2.el).. 10.000TL'ye kadar çıkıyor..
Ev tipi olanlar ise 250TL'den başlayıp 1.700TL'ye kadar çıkabiliyor..

Fiyatı bu kadar değiştiren nedir?
Makinanızın fonksiyonel özelliklerine göre fiyat artıyor..

Hobi amaçla kullanıcak kişilerin hangi özelliklere dikkat etmesi gerekir? 
Aslında bu kişinin isteğine göre değişir. Ama bence temel olarak bir makinada
Düz dikiş-zigzag dikiş- ilik açma- zigzag overlok dikişi gibi fonksiyonel özellikler olmalı..
Eğer Overlok yada nakış işleme gibi özellikler arıyorsanız mutlaka almadan önce sorun..


Şimdilik bukadar.. Umarım işinize yaramıştır.
Lütfen sizde bana soru soracaksanız mail yada yanda en üstte duran kutucuğa yazıp gönderin..
 




Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

www.modaduygusu.com dedi ki...

yok yok fıstık sen ne yaptn yanlışın var sanayi tipi makinler ikinci el 250 tl den baslıyor ama otomotik olanlar değil. normal düz dikiş singer brother ve sanayi tipi ben 250 ye aldm. İstediğin her konuda yardımcı olurum sorabilirsin canımcım :)

My Makeup Story dedi ki...

ben otomatik ve kullanışlılardan bahsettim canım.. bağlantıdaki makinanın tipindekilerden..
dur hemen form'dan soruyorum:)

KaLinka dedi ki...

saol canim, bu ara pek blog bakamadigim icin postunu gec farkettim. kafamda birseyler olustu, bakalim almadan belki dusundugum makinanin linkini atarim $oyle bir goz atarsin

KaLinka dedi ki...

bu post'un linkini mor kelebege attim. o da bir dikis makinesi ariyormus, faydali olacagini dusundum. arkadandan is cevirmis gibi olmayim yani, haberin olsun :P

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

olurmu canım öle şey.. teşekkür ederim ayrıca yazımı ulaştırdığın için

 
©desing by Cansu ASLAN