26.09.2010

Diy proje; Anahtarlık nasıl şirin bir Kalem Kutu olur? :)

 Okulların açılmasıyla annelerin çocuklarına hediye edebileceği minik ve tatlı bir kalemkutu yapmaya hazırmısınız?:)
Benim okul için kullandığım fil kalem kutum vardı ama biraz büyük olduğu için sürekli taşıyamıyordum.
Bugün kullanmadığım anahtarlığımı görünce "hımm" deyip işe koyuldum:)
Hem küçük birşey istiyordum hemde şirin:)

Malzemeler;
  • Kafa,ayak ve kuyruk bulunan hayvan figürlü bir anahtarlık
  • Sert ve düz duran bir kumaş
  • Fermuar (kalın)
  • İsteğe göre astar( resimde çekmişim ama kullanmadım)

     

 Ben biraz tüy bırakan bir kumaş seçtim. ama neyseki yıkanınca tüy bırakmayı kesti..

isteğe göre makyaj çantası olarak bile kullanılabilir değişik figürlerle..

Eee Fikirleriniz neler?:)
Nasıl olmuşşşş?



Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

NahaPerfectDay dedi ki...

Güzel olmuş benim aklıma hayatta gelmezdi böyle bişey^^

Zleyhaaa dedi ki...

Çok güzel olmuş canım eline sağlık

sedeff dedi ki...

eline sağlık güzel olmuş:) bn de ayıcıklısını yapcam inşallah:)

My Makeup Story dedi ki...

NAPD; teşekkür ederimmm. olsun canım ben fikir veriim sende yap daha kolay olur :)

zleyhaa; sağol tatlım..

sedef; yaptığında haber ver göriim olurmu canım :) şimdiden kolay gelsin..

KaLinka dedi ki...

cok guzel olmus.
ayrica universitede kalem kutusu kullanman da pek hosuma gitti, kendimi tek saniodum :)

Bambi ♫ dedi ki...

Çok şeker olmuş bu harika bir fikir ben daha dün hayvan fügürlü kalemlik almıştım tüh bak kendimde yapabilirmişim :/

 
©desing by Cansu ASLAN