17.09.2010

Evde Perçem-Kahkül kesme (Resimli)

Benim yaklaşık 5 yıldır saçımda perçem vardır.
Bazen kahkül olarak kullanırım bazen de tepeden toplarım.
Yüzüm oval olduğu için kahkülsüz düz saçı pek kendime yakıştıramıyorum.
Son 2 yıldır kahküllerimi kendim kesiyorum.
Çünkü kuaförler beceremiyorlar ben hafif kabarık seviyorum krape tarzı kesim dediklerinden..
Evde kahkül kesmek isteyenler için küçük bi tüyo olsun istedim:)




 işte bu kadar basiiittt :)
Benim saçımda nasıl olduğunu görmek isterseniz o postuda yayınlayabilirim..

işte benim Perçemlerim

Öpüldünüzzzz 

16 yorum:

Sound of the Rain dedi ki...

Evet evet kendi saçını da görmek istiyorum :) Ya demek saçını da kesiyorsun marifet kutusu seni :) Maşallah :)

My Makeup Story dedi ki...

ekledim canım:) teşekkür ederim

hayat güzel dedi ki...

vallahi süpersin:) sayfayı sık kullanılanlara ekledim bile:)

SvGLove dedi ki...

Her parmağında ayrı marifet diye sana diyorlar herhalde Cansu'cum:)
Benim saçlarım dalgalı,hatta kıvırcık sayılabilir ama sanırım ben bile uygulayabilirim bu yöntemi:)

kucukperi:) dedi ki...

ben yaptım veeeee sonuç mükemmel :D harika oldu saçım ya anlatamam! bence deneyin harika olucak

Bambi ♫ dedi ki...

Ya denesem mi kötü olur diye korkuyorum :/

My Makeup Story dedi ki...

kızlar ben denedim gerçekten çok hoş oldu.
Zaten saç bu korkamaya gerek yok azıcık ucundan bile kessen hoş duruyo:)
bence deneyin..

Sound of the Rain dedi ki...

Ben de denesem mi :D Eğitime gidiyorum ANkara'ya gider ayak rezil olmayayım. Ben de zaten perçem var da, uzadılar. Napsam Cansu?

My Makeup Story dedi ki...

bence şimdilik yapma o zaman tatlım:)

Sound of the Rain dedi ki...

Ama merak ettim azıcık denesem :D

Bambi ♫ dedi ki...

Ayh hazır perçemlerimde uzadı ama korkuyorum okul önü rezillik olmasın :D Neyse biraz daha uzasın denerim belki :D

My Makeup Story dedi ki...

bence azıcıkta olsa deneyin 1 cm fln:) ben 3cm kısalttım:)

Mystery dedi ki...

önlerimizi alıcaz, kıvırıp kıvırıp ucundan dümdüz kesicez mi yani bu mudur olay :) ben de önlerim uzadı diye kısaltıcaktım hatta kendim kesivereyim dedim bu yazı üstüne cuk oturdu :))

gunde dedi ki...

çok güzel oldu
japon kızlara benzedim:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

evet evet bende hemen kesmeliyim, ne zmndır dümdüz saçlarla dolanıyorum biraz hareketleneyim

Scissor Hands dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş

 
©desing by Cansu ASLAN