12.09.2010

Herşeyi hakediyoruz! yazık!!

Yazık! tek diyeceğim bu!
Göz göre göre seyirci kalıyoruz..
Bu kadar cahilmisin sen türk halkı?
Ülkenin, laikliğin, demokrasinin ellerinden kaydığını göremeyecek kadar körmüsün??

Bağımsız olan yargı'yı göz göre göre nasıl sen şeriat meraklısı insanların ellerine verirsin!!
Herşeyi hakediyoruz!!
Daha çok sürünmeye mahkumuz biz! 
Yazıklar olsun sana Türkiye!
Bukada cahil olduğumuza hala inanamıyorum!
Pes!!!

*** "Cahil" kelimesini üzerine alınacak bukadar insan olması hoşuma gitti:)
Biz cahil değiliz falan gibi savunmaya geçenler oldu:))
Özgüven duyun biraz nolur..
Benim laflarım oyunu para için satıp bu oylamayı PARTİ meselesi getirenlere.
Bu postumu silmiyorum.
Çünkü düşüncelerimden korkmuyorum. Hepsinin arkasındayım.
Ama sinir bozucu ve sanki siyasi parti meselesine dönüştürüp yorum bırakanlardan sıkıldım.
3 maddeyi oylayıp geri kalan 23 maddenin aslında bizleri nasıl etkileyeceğini anlayamayan insanların olması ne üzücü..

Atatürk'ün bağımsız olarak bizlere bıraktığı 'YARGI'yı mecliste paralarımızı yiyen tüüüm vekillere verebiliyosak
Ne ayıp bize..

 
©desing by Cansu ASLAN