30 Eylül 2010 Perşembe

Spor- pilates Programım! (Kalça -bacak bölgesi için)

Geçenlerde burda bacak bölgemin incelmesi ve sıkılaşması için çalışmalarımdan bahsetmiştim..
 Ne uyguluyorsun diye birkaç soru gelmişti..
Yaklaşık 1.5 aydan beri her hafta en az 3 kere uyguladığım birkaç hareketimden bahsedeceğim.
Onun dışında 'ebru şallı'nın pilatesini haftada 1 yapıyorum (pilates topu dışındakileri)..
Toplam 20dakika sürüyor..
 
Okulumun açılmasıyla sabah 8 akşam 4 ayakta kalmam yüzünden bu aralar askıya aldığım sporuma pazartesi tekrar geri döndüm..
Zor oldu biraz ama olsun:)

Uyguladığım hareketlere gelirsek;


Yukarı-aşağı
Her bacak 50 kere 4 defa tekrar..


Geriye doğru
Herbacak 50 Defa 3 defa tekrar..


 Diz kapağını yere değdirmeden 
Her bacak 50defa
2 kez tekrar




Bunlar benim programımdır.
kimine göre ağır gelir kimine hafif..
Ben bunları yaptığımda yaklaşık 3 gün bacaklarımın ağrısından basamıyorum bile:)
Haftada 2 kez bu hareketleri yapıyorum..

Pazar ve salı bu hareketler
Perşembe ise ebru şallı pilates dvd'sini.. 

şimdilik bu kadar..
Herhangi bir sorunuz olursa ulaşabilirsiniz bana..
Kolay gelsinnnnn

**Resimler alıntıdır..

Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

C!lekl!♥ k!z ♪ Belgium ♫ dedi ki...

cok ama cok ırade gerektıren bır durum.ben de Amerıka'da sıkıntıdan baslamıstım,hem yuruyuse,hem platese bır donem yaptım gercektende faydası var.psıkolojık olarak bıle motıve edıyor...Hatta fıtness'e bıle gıttım daha da tempolu oluyor.bırde zumba fıtness moda bu sıralar dans ederek zayıflıyorsun.onuda denıcem senın yazınla bırlıkte tekrar heveslendım ya hadı bakalım.

My Makeup Story dedi ki...

kolay gelsin tatlım:)

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

Harıka bende bir ara pilates yapmısştım gercekten çok ıyı gelmıştı. Devam et bakalım faydasını fazlasıyla alıcaksın..

My Makeup Story dedi ki...

vala şu sıralar ağrıdan başka pek bişe anlayamıyorum tatlım ya.. :)

Selin dedi ki...

Bu hareketlerle göbeğinde bir değişim oldu mu peki?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

selin; benim göbek ve bel bölgemde hiç fazlam yok bu nedenle karşılaştırmam zor ama basende baya gelişme olduğunu söyleyebilirim..

 
©desing by Cansu ASLAN