16.10.2010

Blog ismini değiştirme.. Ve yedekleme(!!)

Blog ismimi değiştirdiğimden beri birkaç soru geldi bu konuda..
Bugün kısa kısa anlatacağım..
Önce blogunuzu dışa aktarın ve yedekleyin!
Şöyleki;
Kumanda paneli- ayarlar-temel kısmına tıklayıp 'dışa aktar' deyip pc'nize kaydedin..
Bu çok ama çok önemli! Mutlaka 3 ayda 1 yedekleyin..
Blogunuzda yazılarınızın silinmesi ihtimaline karşı önlemdir..

başlıyoruuuzzz!
  • Öncelikle hangi ismi alıcağınıza dair kararınızı verip başka aynı isimli blog olmadığından emin oluyoruz..
  • Sonra
  1. Kumanda paneli- Ayarlar- Yayıncılık kısmına tıklıyoruz
 2. Resimdeki gibi istediğimiz ismi yazıp güvenlik kodunu giriyoruz..

Ayarları kaydet dediğimizde isminiz değişmiştir!

**Unutmayın ki eski adresiniz artık kullanılmaz duruma gelmiştir..
Bir başkası kolaylıkla o adresi kullanabilir..


**Eğer benim gibi 2 adreside 'parsellemek' istiyorsanız onuda anlatabilirim.. :)



Öpüldünüzzzz 

13 yorum:

Tesettür Aşktır dedi ki...

Bende blog dünyasında çok yeniyim kendimce bişiler yapıyorum ama blogundaki şablon dersleri vs. son derece faydalı

teşekkür ederim
klavyene & yüreğine sağlık

Sevgiler
:)

My Makeup Story dedi ki...

amin! teşekkür ederim.. bilgilendirilmek istediğiniz konularda formspring yoluyla bana ulaşırsanız isteğinize göre post yaynlayabilirim..

noranıngemisi dedi ki...

ay bu bilgi o kadar güzel oldu ki çooook teşekkürler :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

rica ederim tatlım:)

C!lekl! k!z ♪ dedi ki...

cnm cok saol cok faydalı bılgıler bunlar....Ama bnm aylardır ugrastıgım bısı var ve bı turlu yapamıyorum...blogumun ılk gırıs kısmındakı resmını uzun dıkdortgen ıcıne resımler koyabılecegım bır fon yapmak ıstıyorum ve blog adını altına yazmak.nasıl yapabılırım?
EGER YARDIMCI OLURSAN COK SEVINIRIM TESEKKURLER...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

tamam hayatım.. bununla ilgili mail atarım sana en yakın zamanda..

ciciModa dedi ki...

selam, bende isim değişikliği yapmayı düşünüyorum fakat bir endişem var, bu blogunu olumsuz etkiledimi hiç? takip y ada seni bulmaları açısında?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

yok hayır etkilenmedi..
bir izleyicimin oldu ama onuda;

eski adıyla bir blog daha açıp onu yeni isimli bloguna yönlendirdiğimizde çözdük.
şimdi herşey normal olarak devam ediyor :)

ciciModa dedi ki...

Bu da iyi bir fikirmiş.. Çok saol

sallamacay dedi ki...

canım şu sol taraftaki face adresim, diktiklerim, satış bloğum gibi bölümleri nasıl yapıyorsun? lütfennnn bununla ilgili beni bilgilendirir misin? çok kullanışlı oluyor öyle

selim cabuk dedi ki...

merhaba bende çok acil yardımlarınızı bekliyorum bir tane blogum vardı bende ismini değiştirdim fakat sonra baktım ki googlede halen eski blog ismi görünüyor tıklayıncada bu blog kaldırıldı diyor ne yapacağımı şaşırdım geriyede dönemiyorum galiba bende yeni blog açtım ama onuda göremiyorum ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim iyi günler ...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

eski isminizle başka bir blog daha aloüıp eskiyi yeniye yönlendirin..
Blog yönlendirme kısmını googleda aratarak bulabilirsiniz bende öyle bulmuştum hatırlamıyorum şimdi..

Tiki Kezban dedi ki...

Böyle bilgi paylasanlara cok seviniyorum, cok tesekkürler, nasil yardimci olmus oluyorsunuz anlatamam :)

Yukarida sallamacay arkadasin da sordugu gibi bu yandaki diktiklerim, satış bloğum gibi bölümleri nasıl yapıyorsun? evet lütfennnn bununla ilgili de resimli bir post yapar misin? Yaparsan tam üper olur. sagol. mujx

 
©desing by Cansu ASLAN