15 Ekim 2010 Cuma

Bugün ne giydim? ve ne aldım?:)

ilk yurtdışı ayakkabı alışverişimide yapmış bulunuyorum:)
Yakında 'ev-araba' falanda almayı düşünüyorum online yurtdışından.. O moddayım artık:))
Bugün hava kapalıda olsa içimde hafif bi neşeyle uyandım..
Yavaş yavaş bahar yorgunluğunu atlatıyorum sanırım..


Uzun zamandır istediğim ama birtürlü bulamadığım 'leather red series white converse' hayallerimden sonra 
Pes edip bu converslerde karar kıldım!
Yurtiçi-Yurtdışı 1.5 yıl süren  arayışlarımın sonucu fıssss çıkınca bu oldu mecburen..
istediğimde beyazdı buda öyle hiç değilse birsüre beni oyalar:)
Ebay'dan aldım..
Parayı ödediğim tarih: 22Eylül
Kargoya verildiği tarih; 25 Eylül
Geliş tarihi: 15 Ekim..
öyle çok uzun sürmedi gelmesi.. Benimki standart kargoydu ek ücret ödemedim..
Takip numarası yoktu..
Converse'te burdan aldıklarımda 5.5 giyiyorum.. ama sanki 5 alsaymışımda olurmuş..
Siz ona göre seçin alırsanız..
 

Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

Hayırlı olsun canım. Ayaanda paralansın :)) Paralanmak ney ya? Cebimiz paralansa ne güzel olur :))

My Makeup Story dedi ki...

hehe:)) sağol hayatım..

 
©desing by Cansu ASLAN