14.10.2010

Evde ganimet buldum:)

Taşındığımızdan beri birkaç koli dolapların üzerinde yerleşmeyi bekliyor..
Pek kullanmadığımız eşyalardan oluştuğu için öylece duruyorlar..
Bugün tesadüf eseri içlerini açtığımda bunları buldum:)



 heyoooo dedim o derece sevindim:)
Bissüüüürü kumaşım oldu yine!! doymuyorum napiim.. üstelik hepsi kışlık!

Şimdilik 2 projeye başlıyorum.. umarım bitirebilecek kadar kuvveti bulurum kendimde..




Bu aralar çok üşengeçim nedense:(
1.si Portföy çanta.. çiçekli
2.si belden oturtmalı yüksek bel etek.. (kalıpsız dikeceğim(İNŞ)) 


Sizdede bir durgunluk varmı?



Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

adasehir dedi ki...

dikilmiş hallerini merakla bekliyor olacağım:)
evet o durgunluk bende de var, neden anlamadım, havalardan değil biliyorum çünkü sonbaharı çok severim ben...

M¥PriNcessS dedi ki...

Ne mutlu olmussundur cnm tahmın edıyorum ;) Bence tam tersini yap gri kumaştan harika bi portföy çanta olacagını düşünüyorum ;) tabi karar senin mcks ;)

My Makeup Story dedi ki...

adasehir; bahar yorgunluğu sanırım:) aslında bende çok severim ama durgunlaştırdı beni bu sene..

my princess; çiçekli kumaştan fazla bişey çıkmaz canım.. Belimi anca sarar etek kısmına yetmez:) hem bitti zaten yaptım beğendin mi?:)

 
©desing by Cansu ASLAN