31.10.2010

Hem diktim Hem giydim-3 :)

Hatırlarmısınız burda bir etek dikmiştim..
Hatta 2 tane güzelmi güzel sipariş almıştım ondan..
 Dün minik yeğenimi ziyarete giderken giymek istedim.. 
ilk defa giyindim desem yalan olmaz:)
(ps: başlıkta 3 diye belirttiğime bakmayın aslında sayısızzz dikip giyiyorum:) buraya tıklatıp bakabilirsiniz..)

jeeet hızıyla hazırlanıp kendimi 5 dakika içinde arabada buldum.. Biraz ani oldu hazırlanmam
Zaten havada buzzz gibiydi.. Resimleri çekerken ellerim donuyodu:)
Bu modeli giyince daha bi sevdim sanki:)
vize dönemimden sonra 2 rengini dikerim sanırım:)


**** Blogumda birkaç yenilik yaptım.. Dalgınlıkla hatalarımda oldu..
Karşınıza birkaç kod çıkarsa korkmayın herşey yolunda şimdilik:))
Hataları minimuma indirdim..



Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

harikasın,son dakika makyajını bile yetişteremezken sen neler yapıyorsın:)
ellerine sağlık

My Makeup Story {Cns'design} dedi ki...

sağol canım benim! öptüm seni çok..

 
©desing by Cansu ASLAN