6 Ekim 2010 Çarşamba

İtiraflar Mimi:)

 
Sevgili genç yaşta yaşam beni mimlemiş:)
Sağol hayatım hemen itiraflarıma başlıyorum..
 
1.İtiraf: Çok inatçıyımdır.. Belli etmesemde içten içe karşımdakini ikna etmeyi severim.. Özelliklede savunduğum konularda..
2.İtiraf: İlgi bekleyen biriyim.. Dünyanın tüüm ilgisini üstümde olsa genede hiç bıkmam.. o derece ilgi meraklısıyımdır:)
3.İtiraf: Çanta ve saç bantlarına karşı deli gibi zaafım var.. Odamda 1 dolap rafım saç aksesuarlarıma ayrılmıştır.. Ama hala gözüm şirinevlerde gördüğüm ve bidaha gidipte almaya fırsatım olmayan çantada:)

4.İtiraf: Bir insanı hayatımdan kolay kolay silmem ama "arkamdan konuşuyorsa" 2. şansını kaybetmiş demektir.. ve 1 kere sildimmi korksun benden o dereceyim.. :)
 
5.İtiraf: 21 yıllık hayatım boyunca 3. şahısların yanında en ufak bir ters konuşmayı hazmedemiyorum..
aslında daha çok itirafım var ama şimdilik bukadarlık yeter sanırım:)
Bu mimi; 
ve sevgili gizzzy'ye yolluyorum..

itiralarınızı bekliyorum kızlar:))



 Öpüldünüzzzz 

1 yorum:

Gizzy dedi ki...

cnm yazdım ben de kendi itiraflarımı:)

 
©desing by Cansu ASLAN